lilmas

Alla inlägg under april 2011

Av Wilma - 27 april 2011 07:22

Hallå bloggen!


här kommer bilder på assecoarerna idag<3

halsband-fick av mamma

armband -Thailand (fick det lila av fjompi,det rosa/vita fick jag av papppa när vi var där)  

armband-fick oxå av mamma :P

rosett-från Thailand!

Om i undrar var jag i Thailand med pappa o Hannah över nyår   

Och min barndomsvä(nuvarande bästis) bor där.

Hon kommer tbx om 1år.

kolla hennes blogg!

www.fjompi.blogg.se

nu ska jag fixa mig inför skolan!

ses<3

puss!

//

      lilma


Av Wilma - 27 april 2011 06:45

hello!
Lägger upp dagens "Lilmas looki"!<3

visar mer sen.

//

    lilma

Av Wilma - 26 april 2011 19:52

Om ni fick välja att nån av dem dog ut,vilka skulle du välja då?

japansk fjortis

jag vill helst att den svenska fjorren dör ut!!!!!  

Det kryllar av dem i skolan!

idag på lunchen stirrade de på oss så mycket att man trodde att de skulle strirra hål i huvudet på en!

Nej!

jag tycker den japansaka fjortisen ska leva kvar!

vad tycker ni?<3

ses imrn<3

puss

//

    Lilma<3

Av Wilma - 26 april 2011 18:59

Hej allihopa!


Här i Sverige kanske det är det coolaste som finns om man har svart/brunt hår?

Eller om  ögonen sitter lite snett(som på asiater)?

Men i Asien är det det finaste man kan vara att varajust en blondie!

 

Många asiaters högsta önskan är att få vara blond,få blåa ogön och att inte ha snea ögon eller platt ansikte!

10% av asiens befolkining högsta önskan är att se ut som en nordisk tjej/kille!

 

Så vi ska vara nöjda med hur just vi,svennebananer ser ut!

hihi  

Här kommer lite bilder från .....nu och...aa,typ imorse!

That was the todays "Lilmas looki"<3

puss på er så länge  

www.lovemymelody.blogg.se

//

    Lilma<3

Av Wilma - 26 april 2011 18:39

Hej alla!

Detta kommer att bli min modeblogg  

Det betyder att jag kommer lägga upp dagens outfit(Lilmas looki),kläder och de senast inshoppade!  

Hope u like it;)

puss

//

     Lilma<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lilma is the name and i go after my rules,oki?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilmas

Lilmas


Ovido - Quiz & Flashcards