lilmas

Direktlänk till inlägg 27 april 2011

Assecoarer!

Av Wilma - 27 april 2011 07:22

Hallå bloggen!


här kommer bilder på assecoarerna idag<3

halsband-fick av mamma

armband -Thailand (fick det lila av fjompi,det rosa/vita fick jag av papppa när vi var där)  

armband-fick oxå av mamma :P

rosett-från Thailand!

Om i undrar var jag i Thailand med pappa o Hannah över nyår   

Och min barndomsvä(nuvarande bästis) bor där.

Hon kommer tbx om 1år.

kolla hennes blogg!

www.fjompi.blogg.se

nu ska jag fixa mig inför skolan!

ses<3

puss!

//

      lilma


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 14 maj 2011 11:56


HEEEJ   Idag gick jag hemtidigt från simmningen...fick sjukt ont i huvudet-,-* Så nu sitter jag hemma o e 7kt trött .....   trött chey......   orkar nt blogga mer idag....kanske blir ett inlägg senare......   ses! www.lovemymelod...

Av Wilma - 12 maj 2011 16:35

Här kommer dagens looki<3Tröja-BIKBOK (fick i födelsedagspresent)Shorts-jeans jag klipptre sönder,haha Klocka- fick av mammaRing-LindexHalsband-mammas gamla.....Linnet är som enmagtröja......asso,typ ett...eh....maglinne?Hihi,har flätor idag Jag t...

Av Wilma - 11 maj 2011 16:16

HAAJ! vill bra säga att MY OLD BLOG IS BACK! sHECK IT!!!!WWW.LOVEMYMELODY.BLOGG.SE WWW.LOVEMYMELODY.BLOGG.SE WWW.LOVEMYMELODY.BLOGG.SE kolla!!!!! ...

Av Wilma - 11 maj 2011 15:45

Hello!   Har nyss kommit hem från skolan o mormor..... Dagen  börjADE JU MED ATT JAG VAKNA,FIXA MIG O CYKLA T SKOLAN. sen mötte jag upp Madde så cykla vi sista biten tsm ;) Ja,som ni säkert redan vet har jag vart i skolan idag. Vi hade va...

Av Wilma - 11 maj 2011 07:23

Halloj alla !   Jag vill bara beretta att nu gör designer! Är du intreserad maila lite bilder och det som ska stå i headern till wilmaekwall@hotmail.com  !!!! ska t skolan nu! ses   ...

Presentation


Lilma is the name and i go after my rules,oki?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilmas

Lilmas


Ovido - Quiz & Flashcards