lilmas

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Fint att vara blondie?

Av Wilma - 26 april 2011 18:59

Hej allihopa!


Här i Sverige kanske det är det coolaste som finns om man har svart/brunt hår?

Eller om  ögonen sitter lite snett(som på asiater)?

Men i Asien är det det finaste man kan vara att varajust en blondie!

 

Många asiaters högsta önskan är att få vara blond,få blåa ogön och att inte ha snea ögon eller platt ansikte!

10% av asiens befolkining högsta önskan är att se ut som en nordisk tjej/kille!

 

Så vi ska vara nöjda med hur just vi,svennebananer ser ut!

hihi  

Här kommer lite bilder från .....nu och...aa,typ imorse!

That was the todays "Lilmas looki"<3

puss på er så länge  

www.lovemymelody.blogg.se

//

    Lilma<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 14 maj 2011 11:56


HEEEJ   Idag gick jag hemtidigt från simmningen...fick sjukt ont i huvudet-,-* Så nu sitter jag hemma o e 7kt trött .....   trött chey......   orkar nt blogga mer idag....kanske blir ett inlägg senare......   ses! www.lovemymelod...

Av Wilma - 12 maj 2011 16:35

Här kommer dagens looki<3Tröja-BIKBOK (fick i födelsedagspresent)Shorts-jeans jag klipptre sönder,haha Klocka- fick av mammaRing-LindexHalsband-mammas gamla.....Linnet är som enmagtröja......asso,typ ett...eh....maglinne?Hihi,har flätor idag Jag t...

Av Wilma - 11 maj 2011 16:16

HAAJ! vill bra säga att MY OLD BLOG IS BACK! sHECK IT!!!!WWW.LOVEMYMELODY.BLOGG.SE WWW.LOVEMYMELODY.BLOGG.SE WWW.LOVEMYMELODY.BLOGG.SE kolla!!!!! ...

Av Wilma - 11 maj 2011 15:45

Hello!   Har nyss kommit hem från skolan o mormor..... Dagen  börjADE JU MED ATT JAG VAKNA,FIXA MIG O CYKLA T SKOLAN. sen mötte jag upp Madde så cykla vi sista biten tsm ;) Ja,som ni säkert redan vet har jag vart i skolan idag. Vi hade va...

Av Wilma - 11 maj 2011 07:23

Halloj alla !   Jag vill bara beretta att nu gör designer! Är du intreserad maila lite bilder och det som ska stå i headern till wilmaekwall@hotmail.com  !!!! ska t skolan nu! ses   ...

Presentation


Lilma is the name and i go after my rules,oki?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilmas

Lilmas


Ovido - Quiz & Flashcards